onsdag 13. april 2011

13.04.2011 Arequipa

I dag har me bare krusa rundt i byen her, har sett ner tempoet menge hakk. Men det er ein fine by, jaffal i sentrum. Når det jell det sanitæra, så er det et kapittel for seg sjøl. Papiret skal kastes i ei båsbytta på siå av dass, det jekk ei stond før eg fekk det inn i rutinen. Var på et handlesenter i dag, og så sko eg på do så det hette på fint, jo - - utfor doen såd dorr ei gammal dama og tok imod pengar for besøget. Trur du ikkje hu spurte om eg ville ha papell altså dopapir, så fekk eg litt så hu hadde reve av, og så åd hu videre på middagen sin. Herlikt - - heilt topp.
Joda så det går greit her, seinare var eg innom ein finare edeplass, og eg måtte jo sjekka doen, der var det både såba og papir. Så dei kan viss dei vil her og.
Folk e igroen snille, så det med den stjelingå e sikkert litt øvedreve. Det bler så fort snakk om sånne ting, nei eg har fonne ud at det et fint og gilt folkaslag.
Når eg skrive nå, så tenke eg på dokk heima så ligge å såve, dokk e nå litt heldige og.
Mens eg såd ein plass i dag så kom det ei kåna med ein liden pjokk på sleb, han va vel sånn i fira femårsalderen. Men det som slo meg va kor flinke dei e i språg her borte, han snakte flydane spansk med morå, ganske bra det vell, te å ver så liden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar