søndag 3. april 2011

03.04.2011 Arequipa

03.04.2011


Kl. 09.00 kver syndag er det stor parade i sentrum, då heises flaggene. Et flagg for Peru og et for Arequipa.
Byen har eget flagg, for den var ein gong sin egen stat (i staten) og dei hadde eget pass for Byen.



Det er stor forskjell på der me bur og i sentrum. Det var fyste gong eg kom inn i selve sentrum i dag. Det va som å komma til ein heilt ny by. Her var det utolikt fint, flotte gamle bygninger og ein diger katedral.
Fekk ikkje tid til å sjekka ud alt i dag, så eg må nok inn til sentrum fleire gonger.


På denne dobbeldekkeren hadde me ein godt fire timers tur med i dag. I 2. etg. var det god utsikt, og me stoppa mange plasser. det mesta av geidingen er på spansk, men dei prøve litt på engelsk og.
Det sistnevta kan dei liga lide så meg. Men eg har jo nermast ein innfødde med meg, så det går heilt fint.
Utrulikt så møje spansk Kenneth har lert seg.


Her sidde me på ein av stoppeplassene, med Chacani (6057) i bakgrunnen.


Denne karen her blei eg god venner med.
"Du store Alpakka"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar