lørdag 2. april 2011

01.04.2011 Arequipa


Arequipa

Her i byen bur det ca. ein million mennesker, og stort sett i 1, 2 eller 3 etg. hus.
Og adle hus er oppsatt i rød murstein. Någen e malte, men då helst bare den siå så vise mod gadå.

På bilde:
På besøk hos Kenneth.
Eg bur på taket med stor takterasse, (bare til meg)
Vises på bilde i bakre kant. Rommet er ca. 3 x 4 meter.
Temperaturen er bra, satt og sola meg i bar overkropp på taket kl. 07.15 i dag
Det er stort sett T-skjorte ver heila døynet, jedna ein jomper itte solå e gått ner.

Me bur på ein Radiostasjon og har huset for oss sjøl store deler av dagen.





Tvers øve gadå har me ein liden park, ikke akkurat bjørk å sånt her nei.
Det e fleire små parker rundt om i byen



Her er mitt første måltid i Byen.
Det e ikkje godt å veda ka så va oppi, men det meste va dødt :)
Smakte ganske godt. Fyste syppa, og så middad, og prisen va ein vits.

Du vett Kenneth har budd her siden Juli, så han vett det mesta om plasser, prisar og kvaliteter på varene.

Me gjekk ein tur i går, og så sko Kenneth kjøba ett eller aent, - så ropte han på ein som satt i ein butikk, men bak gitterdørå. varen kom ud mellom sprinklene idørå, han slapp ikkje folk inn vist. snåle greier.

2 kommentarer:

  1. Der hadde du kome deg vel fram:) Sà kjekt at du he lagt blogg. Ska fylla me pà den;) Du ligge pà sama rom sà meg og Elisabet gjorde nàr me va pà besòg. Kjekt me terrasse rett udforbi;)
    Kristine

    SvarSlett
  2. hørres ud som det e mange nye innrtykk. virke spennane. Bler nok kjempetur dette!

    SvarSlett