fredag 22. april 2011

22.04.2011 Arequipa

I dag va eg i kjerkå her me bur, som tidligare nevnt bur me på ein radiostasjon. Men det e altså ei kjerka og. Eg forsto jo ingenting, men det va greit å vera her, Litt andre former en i Norge, men någen av tonane på sangane kjende eg igjen.
Seinare va på ein finare resturang ved Plaza de Armas. Oppe i andre 2. etg. me utsikt øve parken. Dette må vera ein av dei finaste parkane eg har sitt i Peru.
Så fekk eg prøva Alpakkakjød og, det va ganske godt, smakte jedna som Struts elle någe sånt.
Og når me va ferdige og kom ner på gadå, møtte me ein prosesjon (et foketåg) denne gang va det "smertenes jomfru" som sko fram. Dette va ein jomfruskikkelse i full størrelse, som dei bar på ein berestol, festa til to lange stenger. Folk strømde te fra adle kantar, og slutta seg til tåget, me lys i hennene og blikket festa langt framme ein plass. - Eg må vel bare innrømma at det der katolska e ikkje någa for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar